تست تعیین ضریب هوشی کودک

تعیین ضریب هوشی کودک ، کاری تخصصی است که توسط  روانشناسان و در مراکز معتبر انجام می‌شود،  تشخیص تقریبی کودکان با هوش بالا هوش متوسط یا کم هوش، کاری مهم است که  توسط والدین با ارسال نقاشی کودک  قابل انجام است.

دانشمندان تعریف نافذی از هوش ارائه کرده اند. از نظر ایشان ، هوش عبارت است از توانایی کلی و جامع در فرد که باعث تفکر منطقی فعالیت هدفمند و سازگاری با محیط می‌شود؛

یعنی مرکب از عناصر یا اجزایی که به‌طور کامل مستقل از هم نیستند و نشانه‌ هوشمندی فرد آن است که می‌تواند به صورت منطقی بیاندیشد و اعمال برخاسته از هوش او اعمالی هدفدار هستند و توانایی هوش به فرد این امکان را می‌دهد که خود را با شرایط محیط انطباق دهد. آزمون ترسیم آدمک یکی از آسان‌ترین عملی‌ترین و جهانی‌ترین آزمون‌های تصویری برای کودکان  است.

شما میتوانید میزان هوش کودک خود و سن عقلی اورا بسنجید . روانشناسان ما بعد از دریافت نقاشی ارسالی توسط شما آنرا به طور کامل آنالیز کرده و میزان هوش کودک را برای شما ارسال میکنند .

بدون مراجعه حضوری و در کمال آرامش در منزل اینکار را انجام دهید و کودک در اطاق خود و یا محیط خانه با امنیت و بدون مراجعه و استرس تست را به راحتی انجام میدهد .

مهم‌ترین هدف آزمون تعیین درجه هوشمندی سن عقلی و بهره هوشی کودک است.

هزینه تست هوش 75000تومان است که به مدت محدود با تخفیف مبلغ 15000 تومان در نظر گرفته شده است .

بعد از پرداخت امن با کارت شتاب صفحه ارسال نقاشی و توضیحات کامل برای شما ارسال میگردد .

هر تست فقط برای یک کودک قابل آنالیز میباشد .

سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد با امنیت خرید کنید